Historia

Rok 2017

- Ponad sto warsztatów na terenie całego kraju

- W związku z ogromnym zapotrzebowaniem wydajemy drugą edycję "Podręcznika Bezpiecznego Malucha"

- Szpital Specjalistyczny ProFamilia w Łodzi jako kolejna placówka medyczna dołącza do Kampanii

- Partnerem Strategicznym Kampanii zostaje globalna marka - Nestle z programem Zdrowy Start w Przyszłość

- Szpital im. Świętej Rodziny SPZOZ w Warszawie jako pierwsza placówka medyczna w Polsce otrzymuje Certfikat Bezpiecznego Malucha. Certyfikat zostaje wręczony w trakcie jubileuszowych trzydziestych warsztatów odbywających się na terenie Szpitala

Certyfikat Bezpiecznego Malucha

- Partnerem Kampanii zostaje kolejna globalna marka - Chicco

Rok 2016

- Ponad sto warsztatów na terenie całego kraju

- Pojawia się pierwsze wydanie "Podręcznika Bezpiecznego Malucha"

- Nagrywamy serię filmów instruktażowych dotyczących bezpieczeństwa i udzielania pierwszej pomocy we współpracy z Polskim Bankiem Komórek Macierzystych

- "Bezpieczny Maluch na Madalińskiego" - dwanaście edycji w ciągu roku

- Poznański Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny UM dołącza do placówek medycznych, na których terenie odbywają się warsztaty organizowane w ramach Kampanii

- Do Kampanii dołączają nowe globalne marki - Bayer, Medela

 

Rok 2015

- Ponad sto warsztatów na terenie całego kraju

- "Bezpieczny Maluch na Madalińskiego" - jedenaście edycji w ciągu roku

- Kolejne placówki medyczne dołączają do Kampanii - krakowski Ujastek, rzeszowska ProFamilia, częstochowska "Parkitka" 

- Do autorskich warsztatów z zakresu udzielania pierwszej pomocy dołącza kolejny autorski program "Bezpieczny Maluch w podroży" 

- Instruktorzy Kampanii są goścmi specjalnymi targów organizowanych w sklepach dziecięcych na terenie całego kraju

- Razem z Nestle tworzymy pierwszą w Polsce kompleksową aplikację na urządzenia mobilne dotyczącą udzielania pierwszej pomocy niemowlętom

- Unikalność warsztatów organizowanych w ramach Kampanii Bezpieczny Maluch zostaje doceniona przez Telewizję Polską. Fragmenty warsztatów można zobaczyć w kilku odcinkach serialu dokumentalnego "Moje 600 gramów szczęścia", który jest emitowany na TVP2. Producenci dokumentu poświęcają Kampanii dodatkowo dwa materiały edukacyjne umieszczone na stronie internetowej serialu. 

Rok 2014

-  Prawie sto dwadzieścia bezpłatnych warsztatów dla rodziców na terenie całej Polski 

-  W przychodniach neonatologicznych i pediatrycznych  pojawiają się broszury przygotowane przez instruktorów Kampanii dotyczące udzielania pierwszej pomocy małemu dziecku

-  Paweł Zawitkowski, najbardziej znany w Polsce fizjoterapeuta, zwany „zaklinaczem dzieci” jest gościem specjalnym Akademii Bezpiecznego Malucha. Pan Zawitkowski specjalizuje się w terapii neurorozwojowej, oddechowej i terapii jedzenia. Jest też konsultantem w Klinice Neonatologii
i Intensywnej Terapii Noworodka w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie oraz  autorem wielu artykułów
i publikacji na temat ruchowego i poznawczego rozwoju dziecka, w tym już trzech książek i filmów z serii „Mamo, Tato co Ty na to?”.

- Do autorskiego warsztatu dotyczącego ratowania życia dzieci dołącza kolejny autorski program – „Udzielanie pierwszej pomocy kobiecie ciężarnej”

- Pierwsze warsztaty na terenie największych w Polsce placówek medycznych 

- Pilotażowy program "Bezpieczny Maluch na Madalińskiego" - pierwsze dwie edycje

- BLOG Bezpiecznego Malucha

 

Rok 2013

- Ponad 70 bezpłatnych warsztatów na terenie całego kraju - Bezpieczny Maluch jest zapraszany przez lokalne władze w najdalsze zakątki kraju

W ramach propagowania umiejętności ratowania życia instruktorzy Kampanii przeprowadzają pierwsze szkolenia dla personelu medycznego

- Gościem specjalnym Kampanii jest Paweł Zawitkowski - najbardziej znany w Polsce fizjoterapeuta specjalizujący się w terapii neurorozwojowej, oddechowej i terapii jedzenia, konsultant w Klinice Neonatologii i Intensywnej Terapii Noworodka w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie, autor wielu artykułów i publikacji na temat ruchowego i poznawczego rozwoju dziecka, w tym już trzech książek i filmów z serii „Mamo, Tato co Ty na to?”

– Bezpieczny Maluch obejmuje patronat merytoryczny nad pierwszą ogólnopolską kampanią edukacyjną "Podaruj Dziecku Bezpieczny Sen", której celem jest upowszechnienie zasad bezpiecznego snu niemowląt i zapoznanie rodziców z zasadami udzielania pierwszej pomocy w nagłych wypadkach

- Do Kampanii dołączają kolejne duże marki – m.in. SMYK, Sante, JELP, Nestle Waters

- Powstaje Akademia Bezpiecznego Malucha – warsztaty dla rodziców chcących pogłębiać wiedzę dotyczącą bezpiecznego macierzyństwa

- W wybranych miastach warsztatom dla kobiet w ciąży towarzyszy Strefa Taty prowadzona przez Pawła Zawitkowskiego

- W placówkach medycznych na terenie całego kraju pojawiają się pierwsze instruktażowe plakaty dotyczące udzielania pierwszej pomocy małemu dziecku przygotowane przez Partnerów Kampanii 

- Ponad sześćset położnych bierze udział w szkoleniach z resuscytacji noworodka

- Bezpieczny Maluch jest gościem targów i imprez odbywających się w całej Polsce

- Pojawiają się nowe podmioty próbujące powtórzyć sukces Kampanii

Rok 2012

- Bezpieczny Maluch staje się najszerszą w Polsce akcją edukacyjną skierowaną do przyszłych rodziców  - w ­2012 roku odbywa się prawie czterdzieści bezpłatnych warsztatów dla kobiet w ciąży i młodych rodziców

- Kampania swoim zasięgiem obejmuje największe miasta w Polsce – Warszawę, Gdańsk, Katowice, Łódź, Kraków, Poznań, Wrocław, Rzeszów, Lublin, Bydgoszcz, Toruń, Bielsko-Białą, Białystok, Łomżę, Koszalin, Radom, Tarnów.

- Do Bezpiecznego Malucha dołączają największe marki związane z bezpiecznym transportem dzieci – Maxi-Cosi, Recaro, Cybex i Romer

- Obok spotkań adresowanych do kobiet w ciąży pojawiają się  warsztaty dla rodziców, którzy poród mają już za sobą (Gdańsk, Łódź, Poznań)

- Przy współpracy z HappyTV powstaje cykl filmów instruktażowych dotyczących udzielania pierwszej pomocy małemu dziecku

- Kampania jest obecna w lokalnych środkach masowego przekazu oraz w mediach ogólnopolskich – o Bezpiecznym Maluchu pisze i  Twój Styl i Dobra Mama

- Do Kampanii dołączają duże marki – m.in IKEA, NUK, Palmer’s

- Pojawiają się pierwsi naśladowcy


 Rok 2011  

– Pierwsze warsztaty i spotkania z rodzicami

- Pierwsze szkolenia i  filmy instruktażowe